service- og montagekoordinator hos WiseHome

Brænder du for koordinering og planlægning af montage- og servicearbejde?

Er du vores nye service- og montagekoordinator, som sikrer en gnidningsfri hverdag for kunder og montører? Vi leder efter en struktureret og serviceminded kollega, der brænder for at have det store overblik og planlægge vores montage- og servicebesøg med både kunder og montører.

Om Wise Home

Wise Home er et IT-scale-up med 26 ansatte og store vækstambitioner. Vi blev stiftet i 2016 og er på en mission for at gøre udlejningsejendomme intelligente. Målere og sensorer installeres i ejendommene og kommunikerer trådløst med vores softwareplatform. Vi leverer en fleksibel og fremtidssikret IoT-infrastruktur til vores kunders ejendomme. Vores software giver udlejere mulighed for at lave fuldautomatiske fordelingsregnskaber samt optimere driften og indeklimaet i ejendommene.

Jobbet

Vi vil styrke vores Onboarding- og Serviceafdeling og leder efter en ny kollega, der kan sikre optimal planlægning og booking af vores montageopgaver og servicebesøg. Du bliver bindeleddet mellem vores montører, kunder og beboere, når nye målere (el-, vand-, energi- og radiatormålere) skal installeres eller serviceres.

Som montage- og serviceplanlægger:

  • Koordinerer og planlægger du optimal booking af montørerne i forhold til serviceopgaver og ny-montage.
  • Varsler du kunder og lejere om vores besøg.
  • Sikrer du, at eventuelle varer og vareforsendelser kommer frem til kunden eller montøren.
  • Supporterer du vores montører on-site med eventuelle afklaringer med kunden.
  • Sikrer du kvaliteten af det udførte arbejde ved at tilgå og kontrollere tilgængelige målerdata på vores platform.
  • Sikrer du korrekt dokumentation og fakturagrundlag for servicearbejdet.
  • Er du ikke bange for at hjælpe dine kollegaer i onboarding-afdelingen med andre administrative opgaver.

Dine kvalifikationer:

  • Du er serviceminded og sætter kunden i centrum.
  • Du har et stort overblik.
  • Du arbejder struktureret.
  • Du er løsningsorienteret.
  • Du har let ved at sætte dig ind i IT-systemer.
  • Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt.
  • Du trives i en travl hverdag.
  • Du er proaktiv og bevarer overblikket.
  • Vi forestiller os, at du har en stærk administrativ baggrund, for eksempel inden for handel og kontor.
  • Du har erfaring inden for lignende stillinger og har allerede afprøvet dine færdigheder i en administrativ, koordinerende rolle.
  • Viden om målere og montage er en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder:

  • Et alsidigt job i en innovativ IT-virksomhed.
  • Et afslappet arbejdsmiljø.
  • Fleksible arbejdstider.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Arbejdssted: Wise Home har base i Ry nær Aarhus.

Kontakt

Send os ansøgning og CV hurtigst muligt. Vi holder løbende samtaler.
For yderligere spørgsmål, kontakt Anne Busch, CEO i Wise Home: anne@wisehome.dk

WiseHomeLogo
Information
WiseHome
Service
Fuldtid
Fastansættelse
Kontakt os
CEO Anne Busch
Rugaardsvej 5, 8680 Ry
Besøg virksomheden på de sociale medier